CENT PER CENT PREGUNTA

Com creieu que hauria de ser la taxa per a les terrasses dels bars?

Com creieu que hauria de ser la taxa de les terrasses dels bars ???

dijous, 5 de maig del 2011

PRESENTACIÓ OFICIAL DE 100%xB

Cent per Cent per Batea convida a tothom a assistir a la presentació de la seva Candidatura i del seu Programa electoral el Divendres dia 6 de maig a les 22:00 h a la Sala Polivalent. Al finalitzar la presentació s’oferirà un vi d’honor.
Us agrairem molt la vostra assistència, és el fruit de molts dies de treball, gracies.

6 comentaris:

  1. No hi faltaré..
    Gràcies ( Cent per cent per Batea) per fer-me tonar l'il-lusió de creure amb la política i poder tornar a pràcticar el gran dret de tot ciutada de votar amb obtimisme.

    ResponElimina
  2. Teniu el meu suport però jo no podré venir disculpeu

    ResponElimina
  3. Vaig ser-hi ahir a la nit a la Sala Polivalent, que és de l'ajuntament, molt bé i molt correcte, una pila de coses i situacions a comentar, només em manca desitjar-vos molta sort.

    ResponElimina
  4. No vaig poder asistir a la presentació per problemes familiars però m'han informat de que va estar molt bè, que vareu transmetre una imatge diferent de la forma de fer política i de treballar per el poble..
    Us desitjo molta sort.

    ResponElimina
  5. Endavant equip!!! ànims i força. La presentació molt i molt bé, seria, clara i diversificada. Em va agradar força sentir tantes reflexions de gent tan diversa.

    ResponElimina
  6. no hi ha res com la confrontació d'idees i de defensa noble de les propostes.
    La regeneració democràtica i l'aire nou i fresc de la gent jove que fa avançar el poble és necessàri que sigui, com a minim, escoltada, valorada i com no el dia 22 votada.
    Fer poble, escoltar als veins, conèixer els problemes, estar viu en el present, en el dia a dia fa que puguem projectar i imaginar el futur.
    La il·lusió d'un poble més `participatiu, obert a les necessitats reals i canviants de les persones del poble ha de fer que la gent pensi que sou l'opció que engrescarà per seguir vivint al poble per què tothom tindrà oportunitats.
    Endavant i crits.
    Exposar sense por les idees i les propostes és la primera victoria, guanyar o perdre no depèn de vosaltres. L'atzar, la convicció o la por (no m'agradaria) decantarà el triomf de la continuitat o de la regeneració tranquila.

    ResponElimina

US PREGUEM QUE SIGUEU RESPECTUOSOS I CONSTRUCTIUS EN ELS VOSTRES COMENTARIS, GRÀCIES.